Garantie

Dat verschilt per product. Op een lcd scherm krijgt u van ons 3 maanden garantie maar op een vervangen batterij krijgt u maar 2 weken omdat als er iets niet goed is dan ziet u dat al binnen 1 a 2 dagen of een batterij niet goed is of niet goed functioneert.

Neem eerst contact met ons op omtrent de garantie, indien je hier vragen over hebt.

Indien je een probleem ervaart met jouw apparaat na de aankoop of de reparatie, dan kun je aanspraak maken op de garantie. Garantie is alles waar je in principe zelf niets aan kan doen als klant / consument. Bijvoorbeeld:

  • Na de reparatie van het scherm van jouw toestel heb je opeens geen beeld meer. Je hebt het toestel, niet laten vallen en er is geen schade te zien.
  • Je telefoon doet na een reparatie opeens niets meer. Er is geen schade te vinden en je hebt deze niet laten vallen.

De volgende voorbeelden vallen niet onder garantie:

  • Je laat jouw telefoon bijvoorbeeld na een maand weer vallen en het scherm is gebroken. Dit is helaas je eigen schuld.
  • Op vakantie is je tablet in de zee gevallen. Aangezien dit je eigen schuld is, valt dit helaas niet onder de garantie.

Uiteraard kunnen de twee laatste voorbeelden gebeuren. Wij zoeken naar een oplossing waar beide partijen bij gebaat zijn. Wil je hier toch voor gedekt zijn? Dan moet je een verzekering hebben afgesloten. Zie ook: ‘verzekeringen’

Op alle nieuwe Samsung toestel geven zij 24 maanden garantie en op nieuwe apple iphone geven ze 1 jaar garantie bij apple.

Indien je bij ons een tweedehands / occasion koopt, geven wij 1 maand garantie op onze occasions. In alle gevallen geldt dat de garantie ingaat vanaf het moment van aanschaf.

Op elke reparatie geven wij 3 maanden garantie (behalve op vochtreparatie).
Dit gaat in vanaf het moment dat je bij ons afrekent.

Waarom geeft Joytel 3 maanden garantie?
Alle onderdelen die wij inkopen bij onze leveranciers worden geleverd met maximaal 3 maanden garantie.

Indien je een klacht hebt met betrekking tot jouw reparatie, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op, zodat wij de klacht alvast kunnen registreren.

Indien je niet tevreden bent met jouw aankoop bij ons in de winkel, kan je binnen 7 dagen met jouw betaalbewijs het artikel terugbrengen. Het is hierbij belangrijk dat het product ongebruikt is en in de onbeschadigde verpakking zit waar deze in was geleverd. Let op! Dit is niet mogelijk voor onze geleverde diensten. Indien je een probleem hebt met een reparatie, kijk dan onder ‘garantie‘.