
Telefoon Reparatie

Tablet Reparatie

Laptop Reparatie

Gameconsole Reparatie
Meest Gerepareerde Toestellen
Professionele monteurs
Uw apparaat in veilige handen…
Wanneer je jouw telefoon of tablet laat repareren controleren wij eerst wat de klant zegt en dan doorzoeken onze monteurs altijd wat er defect is. Wij voeren uw telefoon reparatie direct uit. Mocht de reparatietijd langer duren dan 30 minuten, zal dit van te voren aan u gecommuniceerd worden.
FAQ
Veelgestelde vragen
Waar kan ik langs komen?
Hebben Jullie Onderdelen Op Voorraad?
Bij Joytel hebben veel onderdelen op voorraad maar soms kan het zijn dat er een onderdeel besteld moet worden. Bij het maken van een afspraak controleren wij direct of we het onderdeel op voorraad hebben zo niet nemen we contact met u op. Anders als je zeker wilt weten dat het onderdeel op voorraad is bel dan even op .
Moet ik een afspraak maken?
Het onderdeel hebben wij voor je klaar en je telefoon is binnen 30 minuten weer gerepareerd. Kom je zonder afspraak langs dan hebben klanten met een afspraak voorrang met de reparatie. Vaak kunnen wij je alsnog helpen. Houdt er wel rekening mee dat de reparatie dan niet niet altijd binnen 30 minuten klaar is.
Mijn apparaat staat er niet tussen, wat nu?
Heb je een Samsung, Apple, OnePlus, Huawei telefoon of iPad, maar staat jouw reparatie er niet tussen? Dan kun je ons altijd een e-mail versturen met jouw verzoek.
Wat als er meer kapot blijkt dan ik heb aangegeven bij de reparatie?
Mochten onze monteurs nog een defect constateren dan overleggen wij altijd van te voren wat de extra kosten zijn.
Ik heb meer vragen. Wat moet ik doen?
Het beste kun je dan contact met ons opnemen. Neem hiervoor contact op met jouw dichtstbijzijnde filiaal via de locaties page.