Betalen

Indien je niet tevreden bent met jouw aankoop bij ons in de winkel, kan je binnen 7 dagen met jouw betaalbewijs het artikel terugbrengen. Het is hierbij belangrijk dat het product ongebruikt is en in de onbeschadigde verpakking zit waar deze in was geleverd. Let op! Dit is niet mogelijk voor onze geleverde diensten. Indien je een probleem hebt met een reparatie, kijk dan onder ‘garantie‘.

Momenteel hebben we bij Joytel geen cadeaubonnen.

Onze rekeninggegevens zijn als volgt:

T.n.v: Joytel
IBAN: NL05INGB0007279489

Let op, vermeld altijd jouw order/factuur nummer in de omschrijving.

Jouw factuur of contantbon is je aankoopbewijs / garantiebewijs.
Bij Joytel ontvang je het factuur afgedrukt in de winkel of per mail als hetanders is gesproken.
Indien je direct betaalt in de winkel, ontvang je een contantbon als bewijs dat je direct hebt betaald.

Ben je een factuur kwijt en heb je deze opnieuw nodig?
Neem even contact op meteen van onze collega’s van de administratie afdeling.

Indien jouw betaling online niet lukt via iDEAL, kan je uiteraard ook een overboeking uitvoeren. Je vindt de betaalgegevens op jouw factuur.

Is er in de winkel op dat moment geen mogelijkheid om elektronisch af te rekenen? Dan kan je vlakbij in de buurt bij een bank geld opnemen.

We hebben verschillende betaalmogelijkheden. Op het moment maken we onderscheid tussen online-betalingen en in store (in de winkel)-betalingen.

Indien je via onze website afrekent, kan je op de volgende manieren betalen:

  • iDeal (geen extra kosten)
  • Bancontact (geen extra kosten)
  • Overboeking (geen extra kosten)

Wil je bij ons in de winkel afrekenen, dan kan je op de volgende manieren betalen:

  • Contant (geen extra kosten)
  • PIN (ook draadloos) (geen extra kosten)

Wij accepteren geen andere betaalmethoden zoals VVV-bonnen, op afbetaling of acceptgiro.